Archiwalny Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brody

Wykonanie projektu oświetlenia ulicy Relaksowej w Brodach

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

(Zamówienie do 30 000 EURO, prowadzone poza ustawą Prawo zamówień publicznych)

 

 

Wójt Gminy Brody zaprasza do składania ofert na usługę polegającą na:

„Wykonaniu projektu oświetlenia ulicy Relaksowej w Brodach”

 

W ramach zadania – Projekt techniczny budowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Brody

Zakres prac obejmuje wykonanie projektu oświetlenia na odcinku od DK 9 do skrzyżowania
z ul. Wójtowską (odcinek o dł. 1 050m) w tym:

  1. Zorganizowanie i udział w wizji w terenie z  przedstawicielem Zamawiającego celem uzgodnienia lokalizacji punktów oświetlenia ulicznego w terminie.
  2. Pozyskanie niezbędnych map celem przygotowania dokumentacji projektowej.
  3. Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, uzyskanie wypisu i wyrysu z mpzp Gminy Brody.
  4. Uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
  5. Dokonanie uzgodnienia koncepcji projektowej z Zamawiającym w celu zapoznania się i wniesienia ewentualnych uwag.
  6. Opracowanie projektu budowlanego oraz wykonawczego wielobranżowego (część opisowa i rysunkowa).
  7. Opracowanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla przewidywanych robót.
  8. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (ST, SST) odpowiednio dla rodzajów robót.
  9. Przygotowanie wniosków, wystąpień, uzyskanie wszelkich uzgodnień.
  10. Uzgodnienie projektu z odpowiednimi rzeczoznawcami.
  11. Uzyskaniem stosowych decyzji administracyjnych wraz z pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i umowy winien wykonać wszelkie prace projektowe i opracowania niezbędne do rozpoczęcia robót zgodnie z ustawą PB oraz niezbędne do prawidłowej oceny rozwiązań projektowych przez Zamawiającego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

W ofercie stanowiącej załącznik do zaproszenia należy określić cenę brutto za wykonanie w/w dokumentacji.

Płatność na podstawie faktury za wykonanie przedmiotu zapytania w terminie do 30 dni od daty spisania protokołu zdawczo odbiorczego wykonanej dokumentacji.

Ważność oferty: 30 dni od dnia złożenia.

Kryterium oceny ofert

 

Cena – 100%

  • Oferta powinna zawierać cenę ryczałtową (łączną dla całego zakresu) oraz musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Należy podać cenę brutto uwzględniającą podatek VAT.
  • Dla porównania ofert Zamawiający przyjmuje cenę brutto.
  • Cena oferty będzie stanowić dla Wykonawcy wynagrodzenie umowne.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.

 

Opis sposobu sporządzenia oferty.

  • Ofertę należy opracować w formie pisemnej w języku polskim zgodnie ze wzorem
    formularza oferty stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia.
  • Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

 

            Oferty należy składać do 02.09.2019r do godz. 945 w UG Brody pok.103 (sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2019r o godz. 1000.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Wójt Gminy Brody

 

Marzena Bernat

Autor: Mateusz Bidziński

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2019-08-23 13:25przez: Mateusz Bidziński
Opublikowano:2019-08-23 00:00przez: Mateusz Bidziński
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy w Brodach
Odwiedziny:641

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.