Wójt Gminy Brody
ogłasza konkurs na stanowisko referenta ds. gospodarki nieruchomościami
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Brodach ul. Staszica 3.
pełny etat
I. Wymagania związane ze stanowiskiem:
Wymagania konieczne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe geodezyjne lub kierunki zbliżone,
-
doświadczenie zawodowe: min. 2 letni staż pracy,
-
umiejętność obsługi komputera oraz systemów informatycznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
-
znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
-
znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
-
znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
-
Znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami,
2. ukończone kursy, szkolenia w zakresie planowania przestrzennego,
3. poczucie odpowiedzialności za pracę i staranność w jej wykonywaniu,
4. komunikatywność i odporność na stres,
5. mile widziane uprawnienia geodezyjne z zakresu 2: rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,
III. Zakres obowiązków na stanowisku:
1. prowadzenie postępowań w zakresie: podziału nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości, scalania i podziału nieruchomości, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
2. regulacje stanów prawnych gruntów podlegających komunalizacji,
3. ujawnianie prawa własności w księgach wieczystych,
4. oddawanie nieruchomości w trwały zarząd i inne formy użytkowania,
5. prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem opłaty adiacenckiej i renty planistycznej,
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. życiorys,
2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
3. oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni opraw publicznych,
5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
Wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko referenta ds. gospodarki nieruchomościami” w sekretariacie Urzędu Gminy w Brodach ul. St. Staszica 3 w terminie do 22 stycznia 2018r. do godz. 1500, przesyłką pocztową - decyduje data wpływu.
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Inne informacje.
Konkurs poprowadzi dwuetapowo komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brody.
I etap – zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania.
II – etap przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami do pracy.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Brody
Marzena Bernat